loading...

آسانسور

آسانسور

بازدید : 316
سه شنبه 3 تير 1399 زمان : 20:59

گوجی بری شیرین می تواند برای حفظ قند خون بسیار مفید باشد. این موارد عبارتند از:

قیمت گوجی بری

  • به طور بالقوه قند خون را کاهش می دهد

  • تحمل فرد در برابر قند خون را بهبود می بخشد

  • کاهش مقاومت به انسولین

  • بهبود و بازیابی سلول هایی که به تولید انسولین کمک می کنند

چند نکته در مورد گوجی بری

  1. در مورد طعم این میوه ، هیچ میوه ای در دنیا نیست که همه طعمش را بپسندند و گوجی بری با ذائقه اکثر ایرانیها سازگار است و طعمی بین قیصی و عناب دارد و بعضی از دوستان که ته مزه تلخ داخل این میوه حس می کنند به خاطر غلظت بالای آنتی اکسیدان موجود در میوه است.
  2. در مورد چربی سوزی این میوه باید گفت ارتباط مستقیم با متابولیسم بدن شما دارد و بعضی از دوستان به سرعت و بدون هیچگونه عوارضی لاغر می شوند و این موضوع بر روی 60 درصد و یا بیشتر از عزیزان اثبات شده است ولی کسانی نیز بودند که جواب نگرفته اند و به این علت که مبنای کار ما بر پایه صداقت است این مطالب را به صورت کامل جمع آوری کرده ایم.
  3. موضوع مهم دیگر تقویت سیستم ایمنی بدن کسانی است که این میوه را مصرف کرده اند به نحوی که تقریبا سرماخوردگی در پاییز و زمستان نداشته اند و این مورد نیز به علت غلظت بسیار بالای ویتامین سی گوجی بری است که تقریبا 50 برابر پرتقال است.
  4. قیمت ارائه شده در فروشگاه اینترنتی رویال میوه به این علت که وارد کننده اصلی و مستقیم این میوه هستیم بسیار مناسب است و در بسته بندی های بسیار زیبا و بهداشتی ارائه می شود.

چای گوجی بری

شما می توانید این میوه را به صورت چای و دمنوش هم استفاده کنید، تا از خواص گوجی بری بهره ببرید. این چای از میوه های خشک گوجی بری تهیه می شود. چای گوجی بری برای بهبود کیفیت خواب و حفظ تعادل بدن مفید است که حاوی مواد مغذی و آنتی اکسیدان ها است.

بازدید : 274
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

گوجي بري شيرين مي تواند براي حفظ قند خون بسيار مفيد باشد. اين موارد عبارتند از:

خريد گوجي بري

گوجي بري

  • به طور بالقوه قند خون را كاهش مي دهد

  • تحمل فرد در برابر قند خون را بهبود مي بخشد

  • كاهش مقاومت به انسولين

  • بهبود و بازيابي سلول هايي كه به توليد انسولين كمك مي كنند

چند نكته در مورد گوجي بري

  1. در مورد طعم اين ميوه ، هيچ ميوه اي در دنيا نيست كه همه طعمش را بپسندند و گوجي بري با ذائقه اكثر ايرانيها سازگار است و طعمي بين قيصي و عناب دارد و بعضي از دوستان كه ته مزه تلخ داخل اين ميوه حس مي كنند به خاطر غلظت بالاي آنتي اكسيدان موجود در ميوه است.
  2. در مورد چربي سوزي اين ميوه بايد گفت ارتباط مستقيم با متابوليسم بدن شما دارد و بعضي از دوستان به سرعت و بدون هيچگونه عوارضي لاغر مي شوند و اين موضوع بر روي 60 درصد و يا بيشتر از عزيزان اثبات شده است ولي كساني نيز بودند كه جواب نگرفته اند و به اين علت كه مبناي كار ما بر پايه صداقت است اين مطالب را به صورت كامل جمع آوري كرده ايم.
  3. موضوع مهم ديگر تقويت سيستم ايمني بدن كساني است كه اين ميوه را مصرف كرده اند به نحوي كه تقريبا سرماخوردگي در پاييز و زمستان نداشته اند و اين مورد نيز به علت غلظت بسيار بالاي ويتامين سي گوجي بري است كه تقريبا 50 برابر پرتقال است.
  4. قيمت ارائه شده در فروشگاه اينترنتي رويال ميوه به اين علت كه وارد كننده اصلي و مستقيم اين ميوه هستيم بسيار مناسب است و در بسته بندي هاي بسيار زيبا و بهداشتي ارائه مي شود.
بازدید : 268
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

بسيار مهم است كه وقتي با شركت يا شخصي براي تعمير كولر گازي خود تماس مي گيريد تجربه كافي و سابقه خوبي در ارائه خدمات به مشتريان خود داشته باشد. حتما در نظر داشته باشيد كه كارشناس تخصص كافي در مورد تعميرات كولر گازي برند و مدل شما داشته باشد. مخصوصا زماني كه از مدل خاصي از كولر گازي استفاده مي كنيد انتخاب فردي كه قبلا تجربه تعمير كولر گازي مدل مشابه كولر گازي شما داشته است مهم است. تعميركار كولر گازي در مركز ما سال در زمينه ي تعميرات انواع برند كولر گازي يا اسپيلت آموزش ديده است و در سريعترين زمان ممكن به عيب يابي و تعمير اسپيلت و يا كولر گازي شما مي پردازد.

تعميرگاه مركزي تهران با كادر آموزش ديده در زمينه تعمير و سرويس انواع برند هاي موجود در بازار به صورت شبانه روزي آماده سرويس دهي به هموطنان تهراني است.

بازدید : 268
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

فوايد گوجي بري
  • تقويت سيستم ايمني و محافظت بدن در برابر آنفولانزا
  • كمك به كاهش وزن بالقوه
  • آنتي اكسيدان قوي براي پوست و چشم
  • حفظ قند خون
  • افزايش هورمون تستوسترون

گوجي بري شيرين مي تواند براي حفظ قند خون بسيار مفيد باشد. اين موارد عبارتند از:

  • به طور بالقوه قند خون را كاهش مي دهد

  • تحمل فرد در برابر قند خون را بهبود مي بخشد

  • كاهش مقاومت به انسولين

  • بهبود و بازيابي سلول هايي كه به توليد انسولين كمك مي كنند

قيمت گوجي بري

بازدید : 296
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

(Troubleshooting Flowchart for Frigidaire Central Vacuum)

نمايندگي محصولات فريجيدر به شركت فريجيدر Frigidaire كه يك شركت آمريكايي است وابسته مي باشد. اين برند در ابتدا براي شركت جنرال موتورز كه توليد كننده يخچال هاي خانگي مي باشد بود. حتما شنيده ايد كه اين يخچال ها بسيار با كيفيت بودند. اما امروزه شركت الكترو لوكس مالكيت اين برند محبوب و معروف را دارد. . اين شركت علاوه بر اين كه به كيفيت محصولات خود بسيار اهميت مي دهد روي خدمات پس از فروش نيز تمركز زيادي دارد. به همين دليل در صورت آسيب ديدن دستگاه ها از جمله جاروبرقي فريجيدر مي توانيد با آرامش خاطر از نمايندگي تعميرات جاروبرقي فريجيدر كمك بگيريد.

از آن جا كه محصولات اين شركت در بيشتر كشورها مورد استفاده است، نمايندگي هاي تعميرات اين محصولات نيز در كشورهاي مختلف از جمله ايران وجود دارد. ما با داشتن مجوز از سوي اين شركت اين اطمينان را به شما ميدهيم كه نتها از قطعات اصلي استفاده ميكنيم بلكه دانش كافي در مورد تكنولوژي هاي به كار رفته در ساخت جاروبرقي فريجيدر را داريم و براي تضمين كار خود ضمانت نامه ي كتبي به شما ارادئه خواهيم داد.

نمايندگي مجاز تعميرات جاروبرقي فريجيدر

بازدید : 353
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

براي تمامي افراد هميشه اين سؤال پيش مي‌آيد كه، چه زماني براي سرويس و تعمير كولر گازي فريجيدر بايد اقدام كنند؟ چكاپ و سرويس‌ هاي اسپيلت بستگي به محيط نصب آن و شرايط آب‌ و هوايي مختلف دارد. به ‌‌عنوان نمونه كولر گازي‌ هاي فريجيدر كه در منزل هاي مسكوني استفاده مي شوند، اغلب هر 6 ماه يك ‌بار احتياج به سرويس و چكاپ دارند. البته لازم است بگوييم اسپبلت هاي فريجيدر كه در مراكز تجاري، بوتيك‌ها، رستوران‌ها، تعميرگاه ها و غيره استفاده مي شوند، بازه زماني براي چكاب و سرويس آن‌ها كمتر و حدوداً 2 الي 3 ماه مي‌باشد.

در صورتي كه اسپيلت فريجيدر شما گاهاً با مشكلاتي براي تعمير و سرويس رو برو شد، نمايندگي تعميرات كولر گازي فريجيدر با تخصص و تكنيك هاي خاص خود اسپيلت يا كولر گازي فريجيدر شما را در كمترين زمان ممكن تعمير خواهند كرد. لازم به ذكر است بگوييم كه اگر تعميرات و سرويس كولر گازي فريجيدر خود را به غير از نمايندگي فريجيدر به دست افراد غيرحرفه‌اي و نابلد بسپاريد، ممكن است به دستگاه شما آسيب وارد شود و هزينه هاي شما را دو چندان كنند. اين افراد با دارا بودن قطعات غير معتبر و تقلبي به اسپيلت فريجيدر شما صدمه زده و باعث خرابي مجدد دستگاه شما مي شوند.

تعمير كولر گازي فريجيدر در تهران

بازدید : 280
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

يخچال ها را مي توان در اندازه هاي متفاوت، با طرح ها و رنگ هاي متنوع در هر جايي يافت. يخچال ها در دو نوع كلي خانگي و صنعتي توليد مي شوند. شركت فريجيدر با داشتن سابقه طولاني در زمينه توليد لوازم آشپزخانه در ساخت يخچال هم فعاليت داشته و يخچال هاي متنوعي توليد مي كند.

يكي از اين محصولات يخچال سايد باي سايد فريجيدر مي باشد. بطور معمول براي تعمير هر وسيله اي نمايندگي تعمير شركت سازنده محصول بهترين گزينه خواهد بود. براي تعمير سايد فريجيدر (frigidaire side by side repair) نمايندگي تعميرات اين شركت با انجام تعميرات در نهايت دقت و سرعت رضايتمندي مشتريان را در اولويت خود قرار داده و هزينه هاي مشتري نيز كمتر خواهد شد.

تعميرات سايد باي سايد فريجيدر اگر توسط افراد نا وارد انجام شود باعث وارد آمدن خسارت به ديگر اجزاء يخچال شده و هزينه ها بالا خواهد رفت. بجز هزينه، در صورت تعمير سايد فريجيدر توسط تعميركاران متفرقه از قطعات يدكي غير اصلي استفاده مي كنند كه موجب مي شود در مدت كوتاهي يخچال خراب شده و دوباره مجبور به تعميرات سايد فريجيدر خود شويد.

نمايندگي تعميرات سايد باي سايد فريجيدر

بازدید : 273
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

شركت وستينگهاوس از جمله شركت هاي توليد كننده ي جاروبرقي هاي مرغوب در دنيا مي باشد. اين شركت آمريكايي از تكنولوژي هاي به روز در توليد جاروبرقي استفاده ميكند كه بعد ها هر مشكلي براي محصولات آن به وجود آمد نياز به افراد متخصص از طرف همين شركت براي تعمير است. البته به دليل تكنولوژي هاي به كار رفته در جاروبرقي وستينگهاوس (westinghouse vacuum cleaner) اين محصول كمتر از رقباي موجود در بازار به مشكل فني بر ميخورد ولي اگر جاروبرقي وستينگهاوس شما به هر دليلي دچار مشكل شد جاي هيچ نگراني نيست.

ما به عنوان نمايندگي تعمير جاروبرقي وستينگهاوس كه تعميركاراني حرفه اي و متخصص داريم و در سريع ترين زمان ممكن خدمات با كيفيت ارائه مي دهيم. در صورت نياز براي تعمير جاروبرقي وستينگهاوس مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد و مشاوره رايگان دريافت كنيد.

بازدید : 269
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

همانطور كه ميدانيد وستينگهاوس از برند هاي محبوب لوازم خانگي در دنيا مي باشد. وستينگ هاوس يك برند آمريكايي است كه از سال 1886 شروع به فعاليت كرده و با استفاده از تكنولوژِي جديد لوازم خوبي را به بازار ارائه داده و توانسته يك رقيب قوي براي تماميه برند ها در اين زمينه باشد . يكي از لوازم خانگي پر طرفدار آن در ايران اسپيلت وستينگهاوس (westinghouse air conditioner) است.

اسپيلت وستينگهاوس به دليل بهره بردن از قطعات با كيفيت در ساخت به ندرت احتياج به تعمير پيدا مي كنند. مگر آنكه به درستي از آن استفاده نكرده باشيد و يا چندين سال از خريد آن گذشته باشد. به جاي خريد دوباره ي اسپيلت جديد مي توانيد اسپيلت وستينگهاوس خودتان را با سپردن به دست يك تعمير كولر گازي وستينگهاوس مطمئن مثل روز اول بكنيد.

بازدید : 285
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18


تعميرات سايد باي سايد وستينگهاوس

وستينگهاوس يك برند تجاري براي انواع لوازم خانگي مي باشد. تمامي محصولات برند وستينگهاوس ساخت آمريكا هستند. اين برند داراي علامت تجاري CBS Corporation براي محصولات خود است. از تكنولوژي ها و ساختار پيچيده ي براي ساخت محصولات اين شركت استفاده شده .

تجربه ثابت كرده هرچقدر يك وسيله خانگي داراي امكانات بيشتري باشد، به اين معني است كه آن لوازم الكترونيكي از ساختار پيچيده‌تري به وجود آمده است. به همين سبب شناخت و سرويس آنها داراي پيچيدگي‌هاي منحصر به‌ فرد خود است. لوازم خانگي وستينگهاوس همچنان داراي پيچيدگي و امكانات پيشرفته مي‌باشند. لازم به ذكر است اگر شما داراي سايد باي ‌سايد وستينگهاوس هستيد، با يك دستگاه كاربردي با دوام بالا و امكانات پيشرفته پيش رو هستيد.

گاهاً اين نوع دستگاه‌ها بيش از يك دهه بدون هيچ‌گونه مشكل و خرابي با بهترين كيفيت براي عرضه كنندگان خود كار خواهند كرد. اما به دليل اين‌كه لوازم الكترونيكي آسيب‌پذير هستند و گاهاً ممكن است لوازم خانگي برند وستينگهاوس نيز با مشكلاتي رو برو بشود ما شما را با نمايندگي تعمير سايد باي‌ سايد وستينگهاوس (westinghouse side by side repair) آشنا مي‌كنيم.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 93
  • بازدید کلی : 14335
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه